Вопросы/ответы

ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

  •   Який графік роботи інтернет-магазину?

 Колл центр:

 понеділок - неділя: з 9-00 до 18-00;

 Служба доставки:

 понеділок - п'ятниця: з 8-00 до 18-00.


  •   Як відбувається оплата замовлення?

 В даний момент доступні такі способи оплати:

 1. Готівкова оплата (кур'єру в момент отримання замовлення або у відділенні "Нової пошти" за допомогою відправки замовлення «післяплатою»).

 2. Безготівкова оплата (на розрахунковий рахунок).  Зателефонуйте нам, і ми надішлемо Вам наші реквізити або відправимо рахунок на оплату за електронною адресою.


  •   Як внести передоплату за відрізний товар?

 Якщо Ви перебуваєте в Києві, до Вас під'їде наш кур'єр.  Ви отримаєте прибутковий касовий ордер на підтвердження того, що ми взяли у Вас гроші і зобов'язуємося привезти товар.

 В іншому випадку оплата проводиться тільки на розрахунковий рахунок.  Банківські реквізити ми повідомимо Вам по телефону або електронною поштою.  За фактом надходження грошей протягом декількох хвилин Вам подзвонить менеджер колл-центру і оформить доставку Вашого товару.


  •   Мені не підійшов товар, що робити?  Як мені його повернути?

 Протягом 14 днів з дати покупки у Вас є можливість повернути або обміняти товар, за умови збереження його первинного вигляду.  Це право гарантує Вам "Закон про захист прав споживачів" (див. Статтю № 9 "Закону про захист прав споживачів" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12).

 Увага: Ковролін і килимові доріжки поверненню та обміну не підлягають, що передбачено законодавством України (див. Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/172  -94-% D0% BF).


  •   Чи можливо обміняти товар?

 Як і у випадку з поверненням, ми можемо поміняти виріб протягом 14 днів з дати покупки, за умови збереження первинного вигляду товару.

 Ковролін і килимові доріжки обміну не підлягають.


  •   Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

 Якщо Ви перебуваєте в Дніпропетровську, Києві, Кривому Розі чи Полтаві, можете привезти товар в пункти самовивозу.

 Також в Києві до Вас може приїхати наш кур'єр і забрати товар, повернути гроші, але ця послуга платна, вартість 200 грн.

 Також процес обміну і повернення можна здійснити через компанію "Нова пошта".

 Увага: в будь-якому випадку для повернення або обміну попередньо зв'яжіться з менеджером колл-центру.  телефони:

 (044) 392-06-69;  (067) 446-54-28;  (066) 440-09-44;  (093) 193-87-85.


  •   Коли мені повернуть гроші, якщо я вже повернув товар?

 Відразу в момент повернення товару, за умови збереження його первинного вигляду.


  •   Які супровідні документи надаються?

  У разі готівкової оплати - видаткова накладна.

  У разі безготівкової оплати - рахунок на оплату, видаткова накладна і, на вимогу, договір купівлі-продажу.


  •   Чи можна приїхати до Вас в офіс?

 В офісі у нас знаходиться тільки колл-центр.  Якщо Ви хочете побачити товар, Вам краще під'їхати в магазини наших партнерів, які знаходяться за наступними адресами:

 1. Київ, Оболонський проспект, 21-Б, 1-й поверх.

 2. Київ, вул.  Велика Окружна, 110, 2-й поверх.

 3. Кривий Ріг, вул.  Лермонтова, 37, 1-й поверх.

 Ковролін і килимові доріжки зручніше вибрати у наших партнерів за адресами:

 1. Київ, бульвар Кольцова, 12.


  •   На сайті немає килима потрібного мені розміру, його можна замовити?

 В даний момент на нашому сайті представлений товар, який фізично перебуває у нас.  Ми можемо замовити потрібний Вам розмір на заводі виробника, але терміни доставки будуть від 2 тижнів до 3 місяців.  Для цього зверніться у наш колл-центру за телефонами:

 (044) 392-06-69, (067) 446-54-28, (066) 440-09-44, (093) 193-87-85.


  •   Чи актуальні ціни на сайті?

 Всі ціни на нашому сайті актуальні.


  •   Мені сподобалося кілька килимів, можна привезти їх мені на примірку?

 Ми можемо привезти килими на примірку, але така послуга можлива тільки в Києві.  Будь ласка, зателефонуйте в наш колл-центр щоб узгодити всі умови.


  • Чи збігається колір вироби на фотографії з кольором товару, який мені привезуть?

 Фотографії, які Ви бачите на сайті, ми робили самі, намагаючись максимально наблизити їх до дійсності, в тому числі приділяючи максимум уваги реалістичності кольору зображення.  Незначні відмінності в кольорі, звичайно, можливі, так як це залежить від характеристик відеокарти монітора.


  •   Чи можливі послуги оверлока виробів, придбаних не у нас?

 Так, така можливість є.  За детальною інформацією звертайтеся в наш колл-центр.


  •   Як скасувати зроблений замовлення?

 Скасувати замовлення Ви можете за телефонами:

 (044) 392-06-69, (067) 446-54-28, (066) 440-09-44, (093) 193-87-85.


  •   Чи є гарантія, що після внесення передоплати я отримаю товар?

  Ми надаємо Вам документи, а саме:

 - рахунок на оплату і, на вимогу, договір купівлі-продажу у разі безготівкової оплати;

 - прибутковий касовий ордер в разі готівкової передоплати.

 Ви можете перевірити легальність одержувача по його коду в "Єдиному державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та Громадського Формування", зробивши в Інтернет безкоштовний запит до Міністерства юстиції України за адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/  freesearch

 Як тільки ми отримуємо гроші, Вам телефонує менеджер колл-центру, оформляє доставку товару, у нас виникає зобов'язання перед Вами, яке погашається тільки після отримання Вами товару за видатковою накладною.